29/2/12

Concurso de "blogs" de lectoras e lectores: ¿Que estás leyendo?

A OEI (Organización de Estados Iberoamericanos) vén de convocar un concurso de blogs de lectores, destinado a mozos e mozas de 12 a 15 anos, co fin de crear redes de lectores de distintos países e culturas.  

Para darlle publicidade e soporte a este concurso, iniciou a súa andaina a páxina que leva o nome do certame, questasleyendo.org, na que se pode acceder ás bases da convocatoria e a outras informacións.

Para motivar a participación no concurso, podemos ver na sección VOCES os vídeos de lectoras e lectores de diversos países, que nos falan do que están a ler e doutros aspectos relacionados cos libros e o fenómeno da lectura. A lingua galega está presente neste foro na voz de varias persoas, entrevistadas polos rapaces do CPI dos Dices-Rois, que colaboraron de forma entusiasta baixo a dirección do seu profesor Luis Aldegunde, e nas voces dos rapaces e rapazas (tamén de profesores), do propio CPI Dices-Rois (do club de lectura As Pintoras Daltónicas), do IES Fontem Albei, de A Fonsagrada, e do IES As Barxas, de Moaña.

Os entrevistados:

17/2/12

15/2/12

"La biblioteca en la triple matriz de la lectura"




José Antonio Millán: "La biblioteca en la triple matriz de la lectura", unha achega de moito interese no contexto da IV Jornada Profesioanal de la Red de Bibliotecas del Instituto Cervantes, celebrada en Madrid en decembro de 2011. NESTE ENLACE están dispoñibles todos os vídeos desta xornada, centrada na lectura dixital e o papel que poden desempeñar as bibliotecas entre os contidos dixitais e os lectores.

1/2/12

"Sí que te gusta leer"

A Secretaría de Estado de Cultura (Ministerio de Educación, Cultura e Deporte), está a difundir na Rede unha campaña de lectura destinada a mozos e mozas de 14 a 18 anos, baixo o lema SÍ QUE TE GUSTA LEER (pero igual no lo sabes). Cunha presentación atractiva, a páxina da campaña ofrece xogos, enlaces interesantes e un concurso para os participantes. Parte da idea de que os que afirman que non lles gusta ler, aínda así están a ler todo o día nos seus "artefactos" favoritos e nas actividades cotiás. Son lectores aínda que non lean libros. E desde aí, trata de levalos á outro tipo de lecturas. De interese para bibliotecas escolares.