Os mediadores de lectura, o profesorado e as familias que acompañan aos novos lectores na súa formación como tales, son imprescindibles. Tamén o é o papel da biblioteca escolar en canto fornecedora de recursos, pero tamén como xeneradora de actividades que permiten esa lectura "acompañada", que vincula aos libros e ao feito lector. A imaxe amósanos a un grupo de mozos e mozas do IES Leiras Pulpeiro, de Lugo, nunha sesión do club de lectura do seu centro. Un bo exemplo do que reclama o texto "Para un ambiente de lectura na escola", que se vén movendo estes días pola rede e nos medios escritos, a instancias de Luis Arizaleta (Navarra), persoa comprometida persoal e profesionalmente coa difusión dos beneficios da lectura, desde hai xa moitos anos. Engadimos aquí o enlace á tradución realizado por Emilio Roca, do IES Pedra da Aguia, de Camariñas.
El manifiesto "Para un ambiente de lectura en la escuela", publicado en issuu por el IES Pedra da Aigua - http://issuu.com/libraco/docs/para_un_ambiente_de_lectura_na_escola - ha sido visto ya 9.962 veces, un auténtico trending topic.
ResponderEliminar¡Enhorabuena, especialmente a Emilio Roca, uno de sus redactores y traductor al gallego!
Luis Arizaleta